Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
stretnutia so zaujímavými osobnosťami

S kým sme si už dali digitálny obed?

Digitálne obedy sú konceptom inšpiratívneho vzdelávania, v rámci ktorého pravidelne pozývame na obedy skúsených marketérov či podnikateľov. Vďaka ich poznatkom sa posúvame vpred raketovou rýchlosťou.

Miroslav Trnka - Zakladateľ ESET

“Robiť veci najlepšie, ako sa dá a vytrvať,” poradil nám zakladateľ firmy ESET. Okrem toho sme sa dozvedeli viac o jeho podnikateľských, ale aj životných skúsenostiach.

Veronika Cifrová Ostrihoňová - Redaktorka a moderátorka

“Mladí ľudia by mali mať svoj názor, ale musia si ho vedieť obhájiť. Pretože nie je hanba nemať názor, ale hanba je ak neviete prečo ho máte.”

Ján Laurenčík - CEO Pizza SEO

Okrem užitočných podnikateľských skúseností, sme si vypočuli príbeh o tom ako sa môže z bežného zamestnanca stať spolumajiteľ firmy.

Michal Truban - Zakladateľ WebSupport

“Skúmajte veci do hĺbky, pracujte na sebe, neporovnávajte sa s druhými, ale kráčajte svojou cestou,” aj toto nám poradil úspešný podnikateľ, ktorý na Slovensku vybudoval najväčšiu hostingovú spoločnosť, Michal Truban.

Michal Meško - CEO Martinus.sk

Dozvedeli sme sa viac o jeho životných, ale aj podnikateľských skúsenostiach. Stretnutie s Michalom Meškom nás inšpirovalo.

Martin Porada - Zakladateľ 2CREATE

“Naučte sa veci zjednodušovať, nekopírujte postoj od ostatných, poskytujte klientom viac a reálne im pomáhajte.” Okrem tejto originálnej rady nás Martin Porada prekvapil svojou otvorenosťou.

Peter Komorník - Spoluzakladateľ a CEO Sli.do

“Buďte naivní, večný optimizmus a odvaha vám nesmie chýbať.” “Buďte vytrvalí, úspech si treba odmakať roky.” “Verte vo vlastný produkt.” To sú tri rady, ktoré sme si odniesli z obeda s Petrom Komorníkom.

Robert Slovák - Otec Slovenskej reklamy

“Pracujte s dátami kreatívne. Výsledky analýz nie sú len suché čísla, informácie o zákazníkoch sa dajú obrátiť na účinnú a jedinečnú kampaň.”

Andrej Kiska - Bývalý prezident SR

Slová, ktoré nám daroval pán Kiska: “Práve mladí sú tí, čo maju šancu zmeniť krajinu. Sú kritickí a plní ideálov.”

Maru Mitlíková - Executive Director TRIAD

Z príjemného obedu s Maru sme si zapamätali, že pri komunikácii s klientom máme vždy hovoriť pravdu, fuck-upy si nemáme brať osobne a pri riešení problémov si treba vždy udržať chladnú hlavu.

Kamil Aujeský - Digitálny Guru

Kamil nám prehovoril do duše touto radou: “Raz za čas sa musíš hecnúť a urobiť to, čo ťa nebaví – a keď to prekusneš, tak sa ti bude jednoduchšie robiť to, čo ťa baví”

Jakub Ptačin - Konzultant, Dizajnér, Rečník

Jakub nám poradil, že ak chceme vyniknúť, máme preháňať. Taktiež sa nefixovať na digitál a reklamu dotvárať aj v offline svete.

Matej Sajfa Cifra - Moderátor a Influencer

“Nenechaj sa odradiť neúspechom, ale skús vyťažiť z každej situácie čo najviac.” – radí Sajfa, ktorý sám prešiel niekoľkými neúspechmi."

Šimon Šicko - CEO pixel federation

Šimon odkazuje: “Dream big, fail hard, work harder and dont be an asshole!”

Filip Kuna - Managing Director Strossle

“Pomáhať druhým pomôže aj tebe. Váž si to, čo máš a každý deň za niečo poďakuj.”

Michal Pastier - Creative director Zaraguza

“Rozlišujte veci podstatné a veci naliehavé. Pretože pre naliehavé veci neriešime tie podstatné.”

Natália Kisková - Head of Global Coworking Spaces at HubHub

“Začni na sebe pracovať už na strednej škole. Keď ľudia vidia, že makáš, má to brutálny dopad a odlíšiš sa od ostatných.”

Danka Rážová - Úspešná podnikateľka

Danka nám radí, že dôležité je vytrvať. Taktiež by nám nemala chýbať pokora a skromnosť.

Daniel Feranec - Foodbloger

„Je veľmi malá šanca, že by si na celom svete nenašiel niečo, v čom dokážeš byť veľmi dobrý.“

Adela Banášová

“Nerieš ako zmeníš svet, pokiaľ nebudeš pracovať aj na zlepšovaní toho svojho vnútorného. Zmätený človek nemení svet, ale v dobrom úmysle šíri svoj zmätok naokolo”

Lukáš Bakoš

“Be a giver”

Viktor Kostický

“Ak je to možné, rob prácu, ktorá ťa skutočne baví a časom to všetko začne dávať svoj zmysel."

Filip Škultéty

"Zamerajte sa na vytvorenie kvalitného produktu. S kvalitným produktom je marketing výrazne ľahší a lacnejší."

Jakub "Zitron" Ťapák

"Vyznie to ako strašné klišé, ale neúspech a fail ma vždy posunuli 100x ďalej, ako nejaké zotrvanie v komfortnej zóne. Skušajte, padajte a učte sa! A to vám hovorí absolvent Fakulty telesnej výchovy a športu."
Z archívu

Digitálne obedy