História a zameranie
Digital Marketing Club vznikol v roku 2011 na Fakulte managementu Univerzity Komenského v BA so zámerom vzdelávať študentov a pripravovať ich na prax v oblasti online marketingu a podnikania. Začal organizovať odborné prednášky, workshopy a vytvoril prostredie pre študentov, aby mohli získavať praktické skúsenosti na reálnych projektoch poskytovaním online služieb firmám.
Postupne sme naše aktivity rozšírili o konferenciu, vzdelávacie víkendové pobyty, obedy s úspešnými podnikateľmi a mentoring. Po rokoch pôsobenia náš klub vychoval stovku šikovných marketérov, preto už svoje aktivity nezameriavame iba na študentov, ale aj na odbornú verejnosť, ktorá v našom klube nájde okrem vzdelávania aj prístup k zaujímavým pracovným pozíciám a komerčným projektom.
8
24
8
4
Ing. Jaroslav Vojtechovský, PhD.
Zakladateľ & CEO Digital Marketing Clubu
Pred deviatimi rokmi som sa inšpiroval zakladateľom našej univerzity Jánom Amosom Komenským a jeho odkazom “škola hrou”. Založil som školský klub, ktorý vytvára bezpečné miesto pre každého nadšenca online marketingu, ktorý sa chce vzdelávať a získavať praktické skúsenosti. Odmakané roky priniesli mnohé úspechy a ocenenia, ktoré sú zásluhou všetkých našich aktívnych aj bývalých členov, ktorým ďakujem za ich odhodlanie na sebe pracovať.